Return Policy FAQ's
Świąteczna polityka zwrotów
Rozszerzyliśmy naszą normalną politykę zwrotów na okres świąteczny. Wszelkie prezenty zakupione między 1 listopada a 31 grudnia 2024 roku można zwrócić do 31 stycznia 2025 roku.
Obowiązują wszystkie pozostałe warunki. Nie ma to wpływu na prawa ustawowe.
Jaka jest Wasza polityka zwrotów?
Nasza polityka zwrotów jest prosta! Masz 30 dni od daty otrzymania przedmiotu na rozpoczęcie zwrotu. Akceptujemy zwroty wszystkich zamówień, pod warunkiem, że są w nienaruszonym stanie. Oznacza to, że są nieotwarte, nieużywane i wszelkie plomby są nienaruszone.
Jeśli otrzymasz uszkodzony, wadliwy lub nieprawidłowy przedmiot, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem Mojego konta , który rozwiąże problem indywidualnie dla Ciebie. Upewnij się, że dysponujesz dowodem fotograficznym lub wideo, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoje roszczenie.
Pamiętaj, że nie oferujemy wymian. Będziesz musiał złożyć nowe zamówienie i zwrócić oryginał, aby uzyskać zwrot pieniędzy.
Nasze zasady zwrotu dotyczące wadliwych towarów chronią Twoje ustawowe prawa.
Jak mogę zwrócić przedmiot?
Kliknij tutaj , aby rozpocząć proces zwrotu.
Czy mogę zwrócić produkt, jeśli go nie chcę?
Kliknij tutaj , aby rozpocząć proces zwrotu.
Co nastąpi po zwróceniu mojego przedmiotu?
Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zwrot środków powinien wrócić na Twoje konto w ciągu 5 dni roboczych, a my wyślemy Ci e-mail z informacją, że zwrot jest w drodze!
Jeśli nie otrzymasz zwrotu pieniędzy i minęło 10 dni roboczych od otrzymania naszego e-maila, należy skontaktować się z naszym z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem swojego konta.